Categorie ⟩ Nieuws uit de groepen

Groep 3

Welkom in groep 3!

Op deze plek willen we graag iets laten zien van wat wij allemaal doen in groep 3. Wat we vooral belangrijk vinden in onze klas, is dat iedereen een eigen plekje heeft. Het is belangrijk om jezelf te kunnen zijn op school, als je je veilig voelt kun je je beter ontwikkelen. In groep 3 hoort iedereen er bij.

Op de deur van onze groep hangen 20 bijtjes, dat zijn wij. Dit is ook een knipoog naar Zoem de bij uit de methode die we met lezen gebruiken.

We zullen dit jaar veel nieuwe dingen leren: rekenen, schrijven, lezen, dit doen we vaak aan onze tafels, maar we maken ook genoeg tijd vrij voor bewegend leren, gymmen en spelen… wij zijn bezige bijen!

We plaatsen af en toe een stukje op de website, we vinden het leuk als u/jij met ons meeleest!

schooljaar 2023-2024

september: gestart in groep 3!
oktober: nieuws uit groep 3!
november: sint en piet
december: oud&nieuw