Olympische Winterspelen

04-03-2022

Olympische Winterspelen 2022

De kinderen van groep 6, 7 en 8 hebben in de maand februari gewerkt over de Olympische Winterspelen.

We hebben samen de vlag ontstoken en de openingsceremonie bekeken. Op schema’s konden we bijhouden wat het programma van de dag was en we hebben verschillende wedstrijden bekeken. Een paar kinderen hebben een prachtig medaillebord gemaakt en elke keer als Nederland een medaille won werd er een medaille opgehangen. We hebben gesprekken gevoerd, in boeken gelezen en informatie opgezocht. Tijdens de gymlessen hebben we verschillende winterspelen gespeeld. Tot slot hebben de kinderen een prachtig Olympisch dorp geknutseld.

De leerkrachten hebben genoten van de betrokkenheid en enthousiasme van de kinderen. Het thema was een groot succes!